L’Associació de Comerciants Centre Vila ha demanat diàleg entre el consistori i els comerciants per consensuar les dates en què s’haurien de produir les obres previstes del Pla de Mobilitat (PMU) perquè afectin el mínim possible els comerços. El secretari d’aquesta associació, Carles Palahí, ha destacat que no se’ls ha informat de l’afectació de la seva zona abans de tirar endavant el pla.
El secretari de l’Associació de Comerciants Centre Vila, Carles Palahí, s’ha mostrat d’acord en recuperar la ciutat per als veïns per fer reeixir el municipi.
Carles Palahí
El PMU té previst en aquesta zona de la ciutat la semi-vianantització de part del carrer de Francesc Moragas, l’avinguda de Rius i Taulet i la plaça dels Quatre Cantons. Amb aquesta mesura, el centre de la ciutat deixarà de ser pas obligat per al transport rodat i donarà prioritat de pas al vianant.

