Clara Fernández, nou rècord de Catalunya sub 20 en salt de perxa

La santcugatenca es classifica per al Mundial sub 20 que es disputarà l'agost a Colòmbia

220102-clarafernandez_foto_sportsmedia.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
01/02/22 a les 11:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Atletisme

L’atleta santcugatenca Clara Fernández ostenta el nou rècord de Catalunya en salt de perxa sub 20 amb una marca de 4,15 metres al Trofeu Ibercaja de Saragossa. Aquest registre li serveix per assolir la mínima per al Mundial sub 20 que es disputarà a l’agost a Colòmbia. Fernández competeix amb l’equip Nike Running des de fa dos anys i abans va formar part del Club Muntanyenc Sant Cugat. És una atleta d’alt rendiment que s’entrena al CAR sota les ordres de l’entrenador Alberto Ruiz.

Clara Fernández continua progressant a un ritme vertiginós. La santcugatenca ja ha superat a Meritxell Benito com a millor marca en salt de perxa sub 20 de Catalunya que ostentava des de 2017. A més, amb aquest registre, de 4,15 metres, és la millor cinquena marca del món de la seva categoria.