Com explica la literatura infantil la mort als més petits?

La llibretera del Pati de Llibres Mont Soler presenta tres opcions al magazín 'Faves comptades'

241021-mont-soler-a-cugat-media.jpg
Mont Soler, llibretera del Pati de Llibres / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
23/10/24 a les 16:31h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

Parlar de la mort als infants pot resultar una tasca difícil d’afrontar, però en aquesta època de l’any quan recordem els nostres difunts la literatura infantil ens pot ajudar. Mont Soler, llibretera del Pati de Llibres, ha recomanat tres publicacions on s’aborda el tema de forma diferent. ‘No és fàcil, petit esquirol’ (Ed. Kalandraka) és un conte recomanat per a infants d’entre 4 i 5 anys que valida els sentiments que genera la mort d’un ésser proper. ‘El pato, la muerte y el tulipán’ (Barbara Fiore) explica la història d’una mort anunciada, que ajuda a la reconciliació i l’acceptació. En aquest cas, està pensat per a un lector jove i també adult. Finalment, ‘Despedida, muerte y luto’ (Elfos Editorial) és un llibre de coneixements, una eina útil per als pares que han d’explicar una pèrdua.

Escolta-ho