Ja s’han iniciat les obres de remodelació de la Baixada de l’Alba. Les escales que connecten el carrer de la Torre amb el carrer Vallès han quedat tallades al pas de vianants com a conseqüència dels treballs. La remodelació d’aquesta via s’inclou en el projecte global de reforma de la plaça del Rei.
La remodelació de la Baixada de l’Alba s’inclou en el projecte global de reforma de la plaça del Rei. Les actuacions de transformació d’aquest sector es van iniciar a principis de setembre i finalitzaran previsiblement el primer trimestre de l’any vinent. L’alcalde, Lluís Recoder, explica l’objectiu d’aquest projecte.
L’empresa que s’encarrega de fer les obres és la Unió Temporal d’Empreses (UTE) formada per Coptalia SA-Copcisa. El pressupost supera els 900.000 euros.

