Mira-sol disposarà de tres nous itineraris per a bicicleta que connectaran els centres escolars del districte amb alguns equipaments. Així, hi haurà un carril bici en calçada que unirà Can Cabassa amb l’institut-escola Catalunya, i dos més entre les escoles Ciutat d’Alba i Turó de Can Mates i l’estació de FGC de Mira-sol. La iniciativa és fruit dels resultats del
Mapa dels nous carrils / Foto: Ajuntament
El projecte preveu dos tipus d’actuacions diferents, en funció de la zona:
Itinerari de Can Cabassa a l’Institut Escola Catalunya: es farà un carril bici en calçada que passarà pel passeig del Roser i enllaçarà amb el carril bici ja existent al camí de Sant Cugat al Papiol.
Itineraris entre les escoles Ciutat d’Alba i Turó de Can Mates i l’estació de FGC de Mira-sol: s’habilitaran a les voreres dels carrers de Vallseca, Josep Tarradellas, Josep Irla i l’avinguda del Bell Indret. Com que són carrers amb voreres molt amples, permeten crear espais de convivència entre les bicis i els vianants. Per garantir la bona convivència i la seguretat, se senyalitzaran aquests espais i s’adaptaran els passos de vianants per tal de senyalitzar-los també com a passos per a bicicletes.

