Comerç, empresa i golf

golf_torneigpericos.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
09/09/09 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Golf

Salathar Group Consultores organitza la 1a edició del Trofeu de Golf Par 3 Sant Cugat Comerç-Empresa. La competició consta de 12 proves i es jugaran cada divendres a la instal·lació santcugatenca. Cugat.cat farà un seguiment especial d’aquest torneig.

Continuen obertes les inscripcions per a la disputa de la 1a edició del Trofeu de Golf Par 3 Sant Cugat Comerç-Empresa, organitzat per Salathar Group Consultores, que s’iniciarà el 18 de setembre i finalitzarà el 4 de desembre. Un total de 12 proves i que es jugaran cada divendres formen part d’aquesta competició. Tots aquells que hi vulguin participar s’han d’adreçar al web Golfsantcugatempresa.com