Sant Cugat ha acollit aquest dissabte les I Jornades sobre l’Autisme, una iniciativa centrada en la comprensió, la regulació emocional i el benestar de les persones dins de l’espectre. Professionals, famílies i entitats s’han donat cita al Casal Torreblanca, en un espai de reflexió compartida que ha posat el focus tant en la mirada sanitària com en la comunitària, amb veus expertes i testimonis en primera persona.
La jornada, inaugurada per l’alcalde Josep Maria Vallès i la regidora Núria Fernàndez, ha comptat amb la participació de divulgadors, professionals de la salut i persones autistes, que han aportat experiències i coneixement per avançar cap a una societat més inclusiva.
El programa ‘Faves Comptades’ de Ràdio Sant Cugat va fer la prèvia a aquesta jornada amb una tertúlia.
Fotos: Ajuntament de Sant Cugat














Fotos: Ajuntament de Sant Cugat
