Coneix les tres conferències a les quals pots assistir avui

190304-conferencia-public-a-localpress.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
05/03/19 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La confiança en la família, l’economia i l’astronomia són les tres temàtiques protagonistes d’aquest dimarts. Tres conferències adreçades a públics variats i que tindran lloc durant la tarda en diferents espais de la ciutat. Les tres xerrades són obertes i gratuïtes. A més d’aquestes conferències, l’agenda també proposa diverses activitats que formen part del programa del Dia de la Dona.

FAMÍLIA

‘La confiança, imprescindible per educar’ | 17.00 – Escola L’Olivera

Conferència adreçada a pares i mares que posa el focus en la confiança. La xerrada és a càrrec d’Anna Ramis. Activitat organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn i l’Ajuntament.

ECONOMIA

‘Anàlisi de la realitat econòmica actual. Reptes i desafiaments’ | 17.30 – SC Trade Center

Xerrada a càrrec de l’acadèmic numerari de la Reial Acadèmia de Doctors i doctor en Ciències Econòmiques i Dret, José María Gay de Liébana. Activitat oberta a la ciutadania. Organitza l’Aula d’Extensió Universitària (AEU) per a la Gent Gran.

ASTRONOMIA

Conferència ‘El fotògraf en la nit’ i presentació del llibre ‘Sideral’ | 20.00 – Casa de Cultura

Conferència a càrrec de la fotògrafa de natura, guia de muntanya i professora, Marta Bretó. Presentarà el seu llibre ‘Sideral’, un recull d’imatges i textos on es barregen la ciència, l’art, la mitologia i la fotografia.