Conesa aplicarà les retallades de l’Estat als treballadors municipals ‘per llei’

concentracio-treballadors-nova.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
28/09/12 a les 15:34h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

L’alcaldessa, Mercè Conesa, no pensa fer marxa enrere a l’hora d’aplicar els ajustos que ordenen els decrets del govern espanyol en l’àmbit de la funció pública, tal com demanen els treballadors municipals. L’alcaldessa ha dit que ‘la llei s’ha d’aplicar’ i que les retallades no només afectaran aquest col·lectiu d’empleats sinó també els regidors i els alts càrrecs.

En una entrevista a ‘Línia directa amb l’alcaldessa’ de Cugat tv, Conesa s’ha mostrat rotunda a l’hora d’assegurar que l’Ajuntament farà efectiva les mesures de contenció que reclamen els recents decrets de l’executiu espanyol. Davant les queixes dels empleats municipals, que asseguren que veuran reduït el seu sou en un 30% en els últims anys i augmentada la seva dedicació, Conesa respon que ‘la llei s’ha d’aplicar’ i que el decret afectarà el conjunt de treballadors municipals, incloent-hi els regidors.

Declaracions

Mercè Conesa

Hem d’aplicar la llei i per tant se’ls aplicarà aquesta retenció al conjunt de treballadors, i també als directius i, així ho he proposat, als regidors.

L’alcaldessa també ha explicat que els ajustos ja s’han aplicat al conjunt de mestres del Patronat Municipal d’Educació, que tenen com a referència el conveni col·lectiu d’Educació de la Generalitat.