L’alcaldessa, Mercè Conesa, ha recordat la figura del desaparegut exalcalde Àngel Casas i ha assenyalat que va treballar ‘fins el darrer minut desinteressadament a favor de la ciutat’. Conesa ha lloat la feina de Casas al capdavant del consistori i les reformes i projectes que va impulsar, com la construcció de llars d’infants, l’arranjament de barris i la recuperació de la Casa de Cultura per al municipi.
L’alcaldessa considera que Casas ha estat ‘un referent’ per a tota la localitat. En roda de premsa, Conesa ha rememorat algunes de les contribucions que el mandat de Casas com a alcalde, del 1979 al 1983, va deixar a Sant Cugat.
Mercè Conesa
Finalment l’alcaldessa ha remarcat el vincle de l’exalcalde amb el teixit associatiu, especialment amb l’Ateneu Santcugatenc i la penya Pericos Sant Cugat.
Acte d’homenatge al Monestir aquest dimecres
El Monestir de Sant Cugat acollirà aquest dimecres a dos quarts de cinc de la tarda un acte de record a l’exalcalde. L’Ajuntament ha habilitat un llibre de condolències al vestíbul perquè la ciutadania pugui deixar els seus missatges.

