Continua baixant la xifra de grups confinats a les escoles de Sant Cugat

A tres dies de les vacances, hi ha 11 grups i 269 persones, entre alumnat i personal docent, confinades per algun positiu de Covid-19

201125-vista-aeria-escola-viaro-sant-cugat-a-cedida.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
18/12/20 a les 20:43h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

Els centres educatius de Sant Cugat tanquen la setmana abans de Nadal amb 11 grups confinats, cinc menys que fa set dies. Segons les xifres publicades per la Generalitat, a tres dies de les vacances hi ha confinades 269 persones, entre alumnat i personal docent, un 30% menys que la setmana passada.

L’escola amb més grups i persones confinades continua sent el Viaró, tot i que ja han tornat molts alumnes. El centre té quatre grups i 115 persones afectades per la pandèmia. En total hi ha cinc centres santcugatencs afectats: l’Europa, l’institut-escola Catalunya, el Politècnic, i el Thau, a més del Viaró. A Catalunya, en canvi, la xifra ha pujat un 55% en una setmana i ara hi ha 925 grups estables confinats, un 1,28% del total. En total hi ha 23.010 persones confinades, un 95% de les quals són alumnes. [

A Cugat Mèdia només publiquem el nom dels centres educatius que tenen grups confinats que apareixen a la web del departament de Salut. Pot haver-hi alguna escola amb algun grup confinat que no aparegui encara en els registres del departament, i no ho vulgui confirmar a la premsa].