Correus assegura que les deficiències que s’han produït en les últimes setmanes en el servei postal a Sant Cugat ja han estat totalment solucionades. Això és el que li ha comunicat el director de l’ens estatal a Catalunya a l’alcalde, en el transcurs d’una reunió en què el responsable de Correus ha atribuït els problemes del servei a una manca puntual de personal a la nostra ciutat.
Després que l’alcalde, Lluís Recoder, li enviés una carta al director de Correus a Catalunya on li traslladava les queixes d’alguns veïns de la ciutat sobre les deficiències en el servei postal, el responsable territorial de l’ens públic estatal s’ha reunit amb l’alcalde per explicar-li les causes del problema. Jesús Flores ha atribuït les deficiències a un problema ‘puntual’ de manca de personal, provocat per un concurs de trasllat que ha provocat nombroses baixes a la plantilla santcugatenca. Segons ha explicat l’alcalde, el director de Correus a Catalunya ha confirmat que aquests problemes ja s’han solucionat.
El responsable territorial de Correus, a més, ha demanat a Recoder la seva col·laboració per mantenir-lo alerta dels problemes en el servei que puguin sorgir en el futur. En aquest sentit, l’alcalde ha dit que l’Ajuntament es compromet, com ha fet sempre, a col·laborar en tot allò que estigui a les seves mans per fer que el servei postal al municipi funcioni correctament.
Recoder ha volgut deixar clar, també, que el servei postal no és una competència municipal, tot i que l’equip de govern es compromet a vetllar perquè la seva qualitat sigui la màxima en tot moment.

