L’oficina de Correus a Sant Cugat disposa, des d’aquest dijous, d’un servei de cita prèvia, de manera que els seus clients podran triar el dia i l’hora per assistir a les oficines, i així, evitar qualsevol tipus d’espera. El servei es pot sol·licitar en línia, des de l’aplicació o des de l’oficina virtual de Correus. Un cop generada la cita, el sistema crea un codi que el client haurà d’introduir a la màquina de torn de l’establiment per ser atès de forma immediata.
A més, el servei també discrimina els trams horaris de mínima afluència per gestionar millor el temps i que el client pugui escollir dia i hora amb la garantia de ser atès al moment. El sistema contempla una finestra de temps de l’hora que es demana, per tal d’assegurar que la persona sigui atesa igualment, tot i arribar uns minuts abans o després. Les persones de més de 65 anys, a més, disposen un número de telèfon per facilitar la seva atenció i dirigir-los a les hores disponibles de menor afluència.

