Cristina Guinea, a punt de tancar el seu retorn amb el Junior

hoquei_guinea_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
25/06/19 a les 16:06h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

La jugadora d’hoquei herba Cristina Guinea està a punt de tancar el retorn al Junior procedent del Gantoise belga segons ha confirmat al programa ‘Esports en Xarxa’. Guinea, internacional espanyola, ha explicat que falten alguns petits serrells per tancar l’acord i viure la tercera etapa al club blau-i-negre.

Guinea sembla molt a prop del Junior després d’una temporada a Bèlgica. L’exjugadora blau-i-negra ha avançat que té molts números de jugar al Junior.

Declaracions

Cristina Guinea

La tornada al Junior està molt propera.