Cristina Guinea debuta amb gol i victòria amb el Gantoise belga

hoquei_espanya_world_league_guinea_ok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
05/09/18 a les 08:50h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

La jugadora d’hoquei herba santcugatenca Cristina Guinea ha fitxat pel Gantoise belga i ha debutat amb victòria i gol. Guinea ha marxat del Junior després de dues temporades al club santcugatenc. La santcugatenca afronta la segona etapa internacional després d’haver jugat fa tres anys amb Club an der Alster d’Hamburg. Guinea ha guanyat aquest estiu la medalla de bronze al mundial amb la selecció espanyola.

Cristina Guinea afronta la segona etapa internacional de la seva carrera esportiva. Guinea marxa del Junior per afrontar un nou repte amb el Gantoise. La santcugatenca ha debutat amb bon peu a la lliga on ha aconseguit guanyar i a més ha fet el gol del triomf. Guinea es mostra molt contenta per aquest inici de competició.

Declaracions

Cristina Guinea

És dur deixar el Junior, però ja ho vaig fer fa dos anys.

El conjunt belga va quedar eliminat a les semifinals del play-off la temporada passada i l’objectiu per aquesta temporada és arribar a la final segons explica Guinea.

Declaracions

Cristina Guinea

L’objectiu és que al 2020, el Gantoise sigui campió de lliga.

Guinea ha explicat que si torna a la lliga espanyola serà per jugar amb el Junior.