Cugat.cat convida els amants del futbol a la presentació de ‘We are the Catalans’

esports_we_are_the_catalans_hd_jordisunyer.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
02/05/13 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

Cugat.cat organitza la presentació a Sant Cugat del llibre ‘We are the Catalans’, escrit pels periodistes esportius de TV3 Àlex Castells i Jordi Sunyer, aquest divendres a les sis de la tarda a la Casa de Cultura. La publicació explica el futbol anglès a través de 27 catalans a la Premier League. El jugador santcugatenc del Girona Benja també assistirà a l’acte, on es debatrà de futbol i els assistents podran adreçar preguntes als tres protagonistes.

Després de presentar el llibre a Barcelona, ‘We are the Catalans’ també s’ha donat a conèixer a Vic, Olot i a Gràcia. La propera parada serà Sant Cugat en una iniciativa de Cugat.cat. La cita serà aquest divendres a la Casa de Cultura a les sis de la tarda. Sunyer destaca que serà un acte on es parlarà de futbol i, sobretot, de futbol anglès.

Declaracions

Jordi Sunyer

Estarem parlant de futbol i de futbol anglés que és el tema del llibre.

1.500 exemplars s’han editat de la primera edició a Catalunya i Balears. El llibre descriu la lliga anglesa, la Premier League, a través de catalans que han tingut o tenen contacte amb aquesta competició ja sigui com entrenador, jugador o directiu. Sunyer convida tots els santcugatencs a participar-hi i a gaudir de l’acte.

Declaracions

Jordi Sunyer

Volem que sigui una xerrada oberta a tothom. Ens ho passarem bé.

A la presentació, que anirà a càrrec del periodista de Cugat.cat Joan Garcia, també assistirà el jugador santcugatenc del Girona Benja.