La Sala Rusiñol ha celebrat aquest divendres
L’espai d’art va inaugurar-se el 13 de maig del 1986 i des de llavors ha passat per tres fases, segons el seu propietari, Ignasi Cabanas. Durant la primera dècada es va haver de donar a conèixer, a la segona es va consolidar i a la tercera va patir els efectes de la crisi, tot i que l’ha superat. Ara Cabanas convida tota la ciutadania a visitar la galeria.
Ignasi Cabanas
Per celebrar l’aniversari, la sala ha inaugurat ‘Temps moderns’, un recull de pintures de Fabio Hurtado que, a través d’imatges que evoquen els anys 20 i 30 americans, reflexiona sobre la dona i els sentiments. L’artista ha posat en valor l’aposta per l’art que fan galeries com la Sala Rusiñol.
Fabio Hurtado
L’acte de celebració, amb una seixantena d’assistents, també ha servit perquè la tinenta d’alcalde de Cultura, Carmela Fortuny, fes entrega d’una placa commemorativa i de reconeixement a la Sala Rusiñol. La regidora ha subratllat el ‘talent’ que aporta l’espai a la ciutat.
Carmela Fortuny
Dos actors s’han posat a la pell de Bonnie i Clyde i han animat la festa d’aniversari.

