Per això, i un cop redefinit el nom de l'equipament com Teatre Auditori de Sant Cugat, l'equip de govern ha considerat que calia dotar-lo d'una nova imatge gràfica consistent. Per l'alcalde, Lluís Recoder, la nova imatge ha de servir per identificar millor l'equipament i donar un nou impuls al Teatre Auditori.
Lluís Recoder
Ha estat un procés de reflexió acompanyat d'una nova imatge, que identifica millor l'equipament, és més moderna, cridarà més l'atenció i ajudarà a rellançar el Teatre Auditori.
El creador del nou disseny, Pablo Martín, considera que l'objectiu del símbol 'ta!' i de la campanya d'imatge és fer més popular el Teatre Auditori entre el públic santcugatenc, i construir un vincle emotiu entre els ciutadans i l'equipament que trenqui amb la imatge clàssica i llunyana que tenia l'anterior logotip.
Pablo Martín
L'objectiu és crear una vinculació afectiva. Fins ara, el símbol de l'edifici era una solució clàssica, molt típica. Volíem trencar amb aquesta imatge.
La nova imatge renovarà el disseny gràfic dels cartells publicitaris i de tota la documentació que generi el Teatre Auditori a partir del gener, amb l'inici de la nova temporada. A més, s'estudiarà incloure les noves tipografies i el símbol 'ta!', amb les seves variacions, en diferents elements promocionals, com ara samarretes.
El pressupost de la nova imatge del Teatre Auditori ha estat de 12.000 euros.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.