Thorson considera que aquesta opció és la millor per al conjunt de la ciutat, tot i que ha admès que pot comportar alguns efectes negatius per als veïns de la zona. L'escoltem.
Ole Thorson
L'opció més favorable per a la ciutat, tot i que té alguns efectes negatius per als veïns de la plaça, és que els autobusos passin per la plaça.
L'expert en mobilitat considera que, si finalment s'opta per aquesta solució, cal introduir algunes modificacions en el projecte inicial. Una d'elles és la instal·lació d'un semàfor a la sortida del túnel, al carrer Àngel Guimerà, per regular el pas, cada 15 minuts, dels autobusos interurbans. També serà necessari incorporar elements de senyalització a la plaça per crear 'itineraris' per als vianants i evitar, així, possibles perills a l'hora de creuar el carril-bus.
Ole Thorson
Per minimitzar el perill, caldria assegurar que els vianants creuen la plaça per un punt concret, i no de forma totalment lliure. Es poden posar senyals, bancs o altres elements.
Segons el dictamen del professor Thorson, la plaça és prou gran com per permetre la circulació dels autobusos i els vehicles de serveis. A més, Ole Thorson considera que la millor opció és que totes les línies del bus quedin centralitzades en un mateix punt.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.