Després dels resultats experimentats amb alumnes a les aules de l'Escola ara publiquen el material didàctic que recull aquesta metodologia. Altres escoles de música ja apliquen aquesta nova manera d'ensenyar arran dels bons resultats.
Segons Mariona Martínez la didàctica s'organitza en tres blocs elementals.
Mariona Martínez
Dins les unitats didàctiques hi tenim uns blocs que es relacionen entre ells contínuament i són bàsics: la creativitat, l'escolta i la interpretació.
Teresa Malagarriga, l'altra autora, afirma que aquest projecte no hauria arribat a port si no hagués estat per la col·laboració que han fet entre l'Ajuntament, la UAB i l'Escola municipal de Música.
Teresa Mola Garriga
Per fer avançar el coneixement és necessari que hi hagi innovació, formació permanent i recerca. Aquest centre i l'Ajuntament, a més a més del nostre treball des de la universitat, han fet això realitat.
Durant la presentació, la tinenta d'alcalde de Cultura i Educació, Àngels Solé ha valorat així el projecte.
Àngels Solé
Qualsevol projecte de renovació pedagògica només reeixeix si realment serveix per transformar i canviar la manera d'ensenyar, en aquest cas dels professors. Una de les grans virtuts d'aquest és que ho ha aconseguit.
Les autores d'aquest material didàctic aspiren a implantar aquesta metodologia als cursos posteriors.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.