Atreure un públic jove i mantenir la qualitat, aposta del Teatre-Auditori pel quadrimestre


  • Comparteix:

El Teatre-Auditori aposta a la programació del nou quadrimestre per mantenir la qualitat dels espectacles i aconseguir atreure un públic nou gràcies a concerts com Pereza, Amaia Montero i Malú. La varietat de gèneres a les diferents disciplines mantenen la línia que el Teatre-Auditori ha seguit en les darreres temporades.

El Teatre-Auditori ha presentat aquest dijous la programació del segon quadrimestre amb una aposta clara per la música encapçalada per un dels principials reclams, Michael Nyman. La diversitat musical que busca arribar a un nou públic amb concerts com Pereza i Malú és un altre dels trets distintius, juntament amb la combinació formada pels Love of Lesbian i l'Orquestra Nacional Clàssica d'Andorra (ONCA).

El tinent d'alcalde de Cultura, Xavier Escura, ha destacat a Cugat.cat la qualitat i la varietat de la programació d'aquesta nova temporada.

Xavier Escura

Hi ha un nivell de qualitat i varietat a la programació. El nivell manté i incrementa la línia ascendent que portem els darrers anys.


Un total de nou espectacles de teatre i dos de dansa acaben de tancar la programació. L'obra 'Un Dios Salvaje', protagonitzada per Aitana Sánchez-Gijón i Maribel Verdú, obrirà la temporada, la versió catalana de la qual arribarà possiblement la propera temporada de la mà de la mateixa directora, Tamzin Townsend. L'humor tindrà una presència important als diferents muntatges gràcies a obres com 'Un marit ideal' de Josep Maria Mestres i 'Boulevard' de Carol López. La directora ha explicat a Cugat.cat amb què es trobaran els espectadors.

Carol Lopez

El públic es trobarà amb una comèdia lleugera. Veurà que s'amaga darrere el teló.


Cesc Gelabert, un dels coreògrafs destacats en el panorama de la dansa contemporània amb una reconeguda trajectòria internacional, visitarà el Teatre-Auditori amb dues peces curtes 'Sense fi/Conquassabit'. La primera, un viatge interior a través de la figura del propi coreògraf musicat per Pascal Comelade; la segona, una crítica al ritme trepidant dels nostres dies amb música de Haëndel. Gelabert ha explicat a Cugat.cat perquè ha concebut el seu espectacle en dues peces, una tendència, d'altra banda, que es consolida amb altres coreògrafs internacionals.

Cesc Gelabert

El públic actual tenim una capacitat de concentració més curta. El més important és que tinguin qualitat. Estic satisfet amb aquestes dues peces.



El Teatre-Auditori aixecarà el teló de la nova programació el dijous 4 de febrer amb l'obra 'Un dios salvaje' i el tancarà el 29 de maig amb el concert d'Amaia Montero.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.