Els cors Infantil i Aglepta s'uneixen per difondre la solidaritat entre els més petits

Imatge del concert

Cultura

Publicat el 16/des/12 per Laura Mont

El Cor Aglepta i el Cor Infantil Sant Cugat han unit les seves veus en el tradicional concert de Nadal per recaptar fons per a l'ONG local Petits Músics del Món i el seu projecte 'Aprèn a cooperar'. Pels dos conjunts, aquesta és una gran tradició perquè els permet millorar d'alguna manera la vida de nens i nenes de Malawi i també conscienciar els joves santcugatencs de la realitat del país. L'església del Monestir ha estat l'escenari d'aquest concert que ha comptat amb un recull de nadales d'arreu del món a càrrec del Cor Infantil i d'un repertori de compositors hongaresos del segle XX i XXI interpretat pel Cor Aglepta.

El Nadal s'ha avançat un any més a la ciutat de la mà del Cor Infantil i el Cor Aglepta, units per impulsar el projecte 'Aprèn a cooperar', que pretén iniciar els més petits de la ciutat en el món de la solidaritat. La directora del Cor Infantil Sant Cugat, Elisenda Carrasco, ha explicat que participar en aquesta tradició els omple d'orgull perquè els permet sentir-se més a prop de la realitat de Malawi.

Elisenda Carrasco

Significa poder estar a prop d'una realitat i poder ajudar. També permet donar a conèixer als nostres joves allò que significaria haver nascut en un altre país.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Els assistents han gaudit d'un repertori dividit en un dues parts. La primera, a càrrec del Cor Infantil Sant Cugat, ha consistit en cançons de Nadal provinents de països de tot el món. La segona, que ha ofert el Cor Aglepta, s'ha centrat en una selecció de peces de compositors hongaresos contemporanis.

Els fons recaptats es destinaran al projecte de Petits Músics al Món 'Aprèn a cooperar', que pretén que els nens i nenes de la ciutat organitzin les seves pròpies iniciatives solidàries perquè creixin en el valor de la solidaritat. La primera d'aquestes iniciatives és la publicació d'un cançoner amb peces populars de Malawi.