Dalsy 20 mg tindrà problemes de subministrament fins al juny de 2019

L'Agència Espanyola de Medicaments ofereix una llista de productes alternatius

181029-dalsy20mg.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
30/10/18 a les 18:19h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

L’Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris (AEMPS) ha comunicat aquest dimarts problemes en l’abastiment de Dalsy 20 mg/ml Suspensión Oral a les farmàcies a causa de canvis en la formulació del medicament. Aquests canvis només afecten a aquest producte de la marca Dalsy. El restabliment del medicament no serà fins al juny de l’any vinent i fins llavors l’AEMPS ha publicat un llistat de productes disponibles que poden usar-se en el seu lloc.

Es tracta de medicaments amb la mateixa composició, dosificació i presentació. L’agència espanyola ha contactat amb els titulars d’aquests productes perquè n’augmentin la producció durant el temps en què duri el problema de subministrament de Dalsy 20 mg. L’AEMPS ha publicat una llista

de productes amb problemes d’abastiment en els últims tres mesos. I aquests són els medicaments que l’agència espanyola situa com alternativa al Dalsy 20 mg.

Per grau de satisfacció / Foto: Ajuntament de Sant Cugat

Llistat de medicaments disponibles / Foto: AEMPS

<'abril passat les farmàcies del país

per un error en el prospecte, un fet que en va impedir la distribució.