David López: “L’Handbol Sant Cugat lluitarà per la fase d’ascens fins a les darreres jornades”

El tècnic santcugatenc del Sant Joan Despí va superar l'Handbol Sant Cugat aquesta jornada

210308-davidlopez_santjoandespi_font_jorditerron.jpeg.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
08/03/21 a les 13:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Handbol

L’entrenador santcugatenc de l’Handbol Sant Joan Despí i extècnic de l’Handbol Sant Cugat, David López, creu que l’equip vermell-i-negre té opcions d’entrar a les fases d’ascens que disputen els dos primers classificats del grup D de Primera Estatal. López, que va guanyar el conjunt santcugatenc aquesta jornada, ressalta la qualitat de la plantilla santcugatenca. L’entrenador santcugatenc desitja arribar a la Divisió d’Honor Plata d’aquí a uns anys amb el conjunt del Baix Llobregat.

Escolta-ho

Els titulars més destacats de l’entrevista:

  • “El triomf davant l’Handbol Sant Cugat reforça la feina feta durant la primera volta de campionat”
  • “Sant Quirze i Esplugues són durs competidors de l’Handbol Sant Cugat. Tenen projectes molt ben treballats”
  • “No descarto algun dia tornar a Sant Cugat. Allà vaig començar la meva etapa com a entrenador sènior”
  • “El projecte a Sant Joan Despí és a llarg termini i seguirem progressant”