Descobrim la relació entre els concerts de valsos i l’Any Nou a l’espai ‘Donem la nota’

171218-lluis-cabal.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
18/12/17 a les 13:14h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

El músic de l’Orquestra Simfònica del Vallès (OSV) Lluís Cabal dedica els minuts de l’espai ‘Donem la nota!’ als concerts de valsos per Nadal. Cabal ens ha descobert que la relació entre aquesta dansa i les festes nadalenques neix en el moment en què el director de l’Orquestra Filharmònica de Viena, Clemence Krauss, fa un concert amb música exclusivament vienesa per protestar contra les polítiques de Hitler.

Escolta-ho

Aquest espai està patrocinat per l’Orquestra Simfònica del Vallès. Vegeu més sobre els valsos de l’OSV en aquest vídeo. L’Orquestra Simfònica del Vallès us desitja bones festes!

Si voleu participar a l’espai o trobar resposta a alguna inquietud relacionada amb el món de la música, podeu adreçar la vostra consulta a afons@cugat.cat.