El saltador de perxa santcugatenc Didac Salas rep l’alta mèdica i afronta el tram final de la recuperació després de patir una subluxació de l’espatlla dreta fa tres mesos. Salas iniciarà al gener la temporada on ha d’aconseguir la mínima per als Jocs Olímpics de Rio de Janeiro fixada en 5,70 metres. El santcugatenc té ara la millor marca personal en 5,60.
Després de tres mesos i mig apartat de les pistes, Didac Salas ja ha començat a preparar-se físicament per arribar en bones condicions a l’inici de la temporada prevista per al gener. Salas té un únic objectiu: disputar els Jocs Olímpics de Rio 2016.
Didac Salas
El saltador de perxa santcugatenc competeix amb altres dos atletes, Igor Bichkov i Adrián Vallés, per anar als Jocs Olímpics. De moment, cap dels dos ha aconseguit la mínima.

