Diferents entorns emblemàtics de Sant Cugat han estat l’escenari del rodatge d’un anunci del concessionari Opel Autocugat que es podrà veure properament en els cinemes de la ciutat. Al mateix temps, s’ha iniciat el rodatge d’un altre anunci, en aquest cas del taller BMW Service, que continuarà demà i que també es podrà veure als cinemes de la ciutat.
El monestir de Sant Cugat, el Parc Central, la plaça Lluís Millet il’Arxiu Nacional de Catalunya, a més del concessionari Opel Autocugat, són els escenaris on s’ha rodat un anunci del concessionari d’Opel a Sant Cugat que es podrà veure els mesos de maig, juny i juliol als cinemes Yelmo i Cinesa de Sant Cugat. Sota la direcció creativa de l’agència de comunicació i publicitat Publicanova i la producció de Rita Clip, han rodat amb la idea de vincular la marca Sant Cugat amb la firma Opel Autocugat. Ho explica el creatiu de Publicanova Francesc Álvarez.
En aquest sentit, s’ha volgut identificar aquests escenaris ben coneguts pels santcugatencs amb uns conceptes associats als diferents models d’Opel. Així, el Parc Central s’ha identificat amb la qualitat de vida i el verd dels parcs. La plaça Lluís Millet, amb un lloc de pas, de trobada i d’oci. L’Arxiu Nacional de Catalunya amb la innovació i finalment el monestir, on es clou l’anunci, amb el caràcter. D’altra banda, la jornada de rodatge ha servit per fer les primeres preses de l’anunci de BMW Service que també es veurà a partir del mes de maig als cinemes de Sant Cugat. Demà es completarà el rodatge d’aquest spot que a diferència del d’Opel, que mostra l’entorn de Sant Cugat, es basa en mostrar el servei que s’ofereix al taller de BMW Service. Escoltem Francesc Álvarez.
Recordem que aquest anunci de BMW tindrà una durada de 20 segons i el d’Opel serà de mig minut i que es podran veure durant els mesos de maig, juny i juliol als diferents cinemes de Sant Cugat.

