La presidenta de la Coordinadora d’AMPA de Sant Cugat, Carme Roca, ha dimitit per la seva implicació com a independent en les llistes d’ERC a les eleccions municipals. Roca admet que encapçalar una entitat com la coordinadora ‘no és èticament compatible’ amb la participació en un projecte polític. Marina Rius pren el relleu com a presidenta en funcions de la Coordinadora d’AMPA fins a l’assemblea del juny que decidirà el nou responsable.
Carme Roca, que era presidenta de la coordinadora des del juny de l’any passat, ha dimitit aquest dimecres i ho ha anunciat aquest dissabte amb una carta oberta. Roca no veu ‘èticament compatible’ la seva funció dins la Coordinadora d’AMPA i la seva participació en el projecte polític d’ERC, a causa de ‘l’estreta relació que hi ha amb l’àrea corresponent de l’Ajuntament’. En declaracions a Cugat.cat, Roca ha explicat que ha pres aquesta decisió per evitar que la coordinadora es vinculi amb una etiqueta política.
Carme Roca
La coordinadora celebrarà una assemblea el 3 de juny per decidir qui cobrirà la vacant de Roca. De moment, la sotspresidenta, Marina Rius, agafa el relleu com a presidenta en funcions fins a l’assemblea.

