DIR registra un 12% més d’asssitència al gimnàs entre maig i juliol d’aquest any

esports_dir_sc.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Carme Reverte

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més

Amant de la ràdio, els esports i la informació km 0. M'apassiona la conversa de prop i cara a cara. Em fascina conèixer persones, descobrir llocs i el que es cuina. Visca l'autenticitat!

Llegir-ne més
03/08/12 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

L’assistència als centres esportius DIR de Sant Cugat i Barcelona s’ha disparat fins a un 12 % entre el maig i el juliol d’aquest any. Així ho constaten les xifres d’usos dels 18 centres de la cadena, que n’han registrat 146.000 més que en el mateix període de l’any passat. Segons la cadena catalana de fitness, aquest augment respon a una opció ‘d’oci saludable i assequible en l’actual context de crisi econòmica’.

Les dades així ho reflecteixen. El creixement d’assistències s’ha incrementat un 11,76% per cent. Així, entre els mesos de maig, juny i juliol d’aquest any s’han registrat un total de 1.420.785 usos diaris, 146.000 més que en el mateix període de l’any anterior en què es van registrar 1.274.733 usos diaris. En aquest sentit, la mitjana mensual se situa en les 473.595 assistències, 49.000 més que la mitjana mensual de l’any 2011. Segons DIR, aquest creixement de l’assistència ve motivat per ‘la tendència a l’alça de la pràctica esportiva com a hàbit de vida saludable i per l’actual context de crisi econòmica que ha fet que l’afluència al gimnàs s’hagi disparat en relació a anys anteriors’. La cadena Clubs DIR confirma així la seva voluntat de continuar liderant el sector de la salut i el fitness a Barcelona i Sant Cugat.