Dissabte de Festa Major a Valldoreix: teca, associacionisme i pluja

La pluja ha alterat part del programa de la festa grossa, amb l'anul·lació de la Nit Jove

La fideuada de la Festa Major de Valldoreix / Foto: EMD Valldoreix
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
13/09/25 a les 19:38h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La Festa Major de Valldoreix ha omplert aquest dissabte les places de la vila de vida i xivarri. La trobada d’associacions, a la plaça de l’Estació, ha fet bullir aquest espai, amb activitats per a tots els públics. És una iniciativa que, a més, ha coincidit amb les fires d’artesans i brocanters. Al migdia ha estat moment de la fideuada popular, un dinar de germanor amb segell valldoreixenc.

La pluja ha obligat a anul·lar activitats com el concert de Lali Begood i la Nit Jove, així com la cercavila de gegants. Tot i així, les figures valldoreixenques no s’han pogut estar de ballar un cop ha escampat.

Al vespre, per posar punt final a la jornada, un nou àpat: la sardinada popular ecològica del Veïnat Progressista de Valldoreix.

Consulta aquí les activitats de la festa grossa, que durarà fins dimarts vinent, 16 de setembre; és el dia de Sant Cebrià, patró de Valldoreix.