El Casalet de Valldoreix acull aquest cap de setmana el primer festival de música Trona, organitzat per Dissidència Sònica amb el suport de l’EMD. Una desena de grups locals i de l’entorn mostraran els seus repertoris durant les tardes de divendres i dissabte.
Aquest divendres i dissabte, els joves i el públic en general podran gaudir d’una mostra de ‘música emergent’ al Casalet de Valldoreix. Sota el nom de festival Trona, l’espai acollirà una desena de grups de música santcugatencs i de l’entorn seleccionats per Dissidència Sònica, amb una primera nit variada i una segona amb predomini del rock. La iniciativa compta amb el suport de l’EMD de Valldoreix. Josep Casadellà és el vocal de Cultura.
Josep Casadellà
Casadellà ha remarcat que aquesta ‘marató’ de concerts no trencarà la son dels veïns, ja que els horaris són de tarda tant divendres com dissabte. La previsió és que les activitats no s’allarguin més enllà de la 1 de la matinada. Un dels membres de Dissidència Sònica, Eloi Alegre, ha explicat els motius d’aquesta franja horària.
Eloi Alegre
El festival inclou grups com Par de efes, Shitting Milks, Mojando Bragas i Crunx, entre d’altres. Hi haurà servei de bar i dissabte s’ha programat una botifarrada a càrrec dels Diables. Dissidència Sònica espera convertir en anual aquesta iniciativa.

