La 3a jornada de l’11è Torneig Internacional de Voleibol Ciutat de Sant Cugat ha deixat el juvenil A i el C del Club Voleibol Sant Cugat en unes semifinals en què es veuran les cares amb l’Alcobendas i l’Esplugues respectivament. A categoria cadet, hi haurà enfrontament entre dos cadets santcugatencs i un altre del Voleibol Sant Cugat jugarà contra el Getxo, mentre que en infantil, hi ha dos equips del Voleibol Sant Cugat classificats per a quarts de final.
Aquest dissabte, a més de la disputa de partits, ha tingut lloc la presentació dels 44 equips i més de 500 jugadores del torneig. A l’acte ha assistit el regidor d’Esports, Xavier Tizón, el directiu de la Federació Catalana de Voleibol, Alfredo Bergua, i membres de la directiva del Volei Sant Cugat. El president del Club Voleibol Sant Cugat, Miquel Martínez, destaca l’alt nivell de totes les categories.
Miquel Martínez
Aquest diumenge es disputaran la resta de partits i les finals al pav 3 de la Rambla del Celler a partir de dos quarts de dues de la tarda.

