E-cristians ha recollit més de 600 signatures a Sant Cugat en contra dels matrimonis i adopcions gais

e-cristians.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
03/12/04 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La plataforma e-cristians espera superar àmpliament les 500.000 firmes necessàries per aturar el projecte de llei perquè les parelles del mateix sexe puguin casar-se i adoptar fills. Aquesta plataforma s’ha afegit al Fòrum Espanyol de la Família i a la recollida de signatures, en considerar ‘nefasta’ la llei proposada pel govern espanyol.

Les associacions cristianes de Sant Cugat i la plataforma e-cristians se sumen a la recollida de signatures per aturar el projecte de llei del govern espanyol que permetrà a les parelles del mateix sexe casar-se i tenir fills. El membre de la plataforma e-cristians, Fernando de Salas, espera superar àmpliament les 500.000 firmes necessàries per presentar-les davant el Congrés.

Des de l’octubre d’aquest any, en que va començar aquesta recollida, s’han sumat prop de 300.000 signatures a tot l’estat espanyol. A Sant Cugat, les associacions impulsores, entre les que es troba la plataforma e-cristians, han aplegat unes 600 signatures contra la que consideren una llei ‘nefasta contra la família tradicional’. Fernando de Sales explica la postura de la plataforma.

Al mes de abril finalitzarà el termini per la recollida de signatures que seran presentades al Congrés. A Sant Cugat el punt de recollida és una carpa ubicada a la plaça d’Octavià.