La xarxa social Bananity es reorienta per donar servei a les empreses

Imatge de la web de Bananity, destinada a convertir-se en Cool Bananas

Economia

Publicat el 31/jul/14 per Adrià Claramunt

La xarxa social Bananity, impulsada pel valldoreixenc Pau García-Milà, es transforma en la plataforma Cool Bananas, destinada a les empreses. Els responsables del projecte expliquen que a partir del quart trimestre d'enguany se centraran en oferir aquesta plataforma centrada en la personalització de continguts per a cada marca.

El cofundador de Bananity, Pau García-Milà, ha destacat que gràcies a l'experiència adquirida amb aquesta xarxa social i als contactes que han tingut han comprovat el gran interès que desperta aquesta iniciativa en les empreses. Per aquest motiu, explica el valldoreixenc, han decidit reorientar la seva estratègia actual.

Pau García-Milà

Ens hem adonat que hi ha un interès pel nostre enfoc de cara als continguts i que això no està explotat a nivell d'empresa.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Cool Bananas és una solució pensada per a les marques que troben dificultats en la difusió dels continguts i en la comunicació amb la seva clientela. Aquesta plataforma els obre la possibilitat de beneficiar-se del contingut generat pels mateixos usuaris de la xarxa.

Els responsables de la companyia han decidit, mentre se centren en impulsar el nou servei per a les empreses, desactivar temporalment la xarxa Bananity i reobrir-la més endavant.