Dormity.com tancarà l'any amb més ingressos, més botigues i una fàbrica

Economia

Publicat el 25/oct/14 per Pablo Vázquez

L'empresa de matalassos Dormity.com, amb seu a Sant Cugat, tancarà l'any amb la inauguració d'una fàbrica a Rubí, una facturació rècord de 18 milions d'euros i 34 establiments en funcionament. A més, de cara al 2015, la cadena matalassera, fundada el 2006 per David Sánchez, preveu expandir-se per l'Estat espanyol i el mercat europeu.

Tot i haver nascut en un context de crisi econòmica, la cadena Dormity.com s'ha convertit en líder del sector català del matalàs en vuit anys. Aquesta matalasseria ha revolucionat el mercat amb una actitud desacomplexada que aposta per una combinació de comerç de proximitat, una forta presència en línia i la investigació puntera.

Els ingressos de Dormity.com no han parat de multiplicar-se en els últims anys. Van tancar el 2012 amb una facturació de cinc milions d'euros, va passar a 10 milions el 2013 i esperen tancar el 2014 amb uns 18 milions d'euros. Els seus 85 treballadors venen cada dia més de 130 matalassos de la seva marca pròpia, que pretén desbancar la competència a base d'innovació, tecnologia i preus ajustats.

Amb 31 botigues, Dormity.com és líder en punts de venda a Catalunya. Abans de final d'any obrirà tres nous establiments, un a Sabadell, un altre a Vilafranca del Penedès i la seva novena botiga a Barcelona. A Sant Cugat, l'empresa té un local al carrer de Francesc Moragas i les seves oficines centrals al polígon industrial de la Guinardera.

De cara al 2015, l'empresa té previst saltar les fronteres i obrir-se camí al mercat espanyol i europeu. Per fer front a aquesta expansió, aquest desembre inauguraran una fàbrica de matalassos a Rubí, des d'on el seu fundador, David Sánchez, espera arribar a un 90% de la producció.

David Sánchez

Ens fa molta il·lusió internacionalitzar-nos. Volem fabricar a Catalunya i vendre al sud de França i a la conca del Rin.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El creixement de Dormity.com també va lligat a la recerca tecnològica. L'empresa aposta per maquinària i materials pioners i ha engegat un projecte d'investigació amb la UAB per desenvolupar matalassos personalitzats.