El president de Sant Cugat Empresarial, Frederic Boix, ha explicat que l'objectiu és aprofitar els punts forts que té Sant Cugat en matèria empresarial i comercial.
Frederic Boix
Aquest nou format vol aprofitar els punts forts que té Sant Cugat: la potència de la marca Santcugatribuna i la força de la xarxa de comerç i empresarial. Perquè funcioni tot això s'han de posar en contacte els punts que en formen part.
El tinent d'alcalde d'Economia, Empresa i Ocupació, Carles Brugarolas ha destacat que Sant Cugat necessita millorar la connexió entre els petits empresaris i ha posat en valor aquests nous formats com la fórmula a seguir per fer-ho.
Carles Brugarolas
Hem de millorar l'atenció que fem a la petita economia. A la urbana i a la que tenim als centres de negoci, que és molt nombrosa i encara hi ha que no estan ben connectats.
Els dos nous formats s'han batejat com 'Diàlegs Santcugatribuna' i 'Santcugatribuna en petit'. El primer està pensat per fer-se per un grup d'entre 40 i 50 persones d'una hora de durada i al matí, i el segon es farà al migdia, amb dinar inclòs, i per un grup més reduït de màxim 25 persones.
Les trobades es faran els dimarts i una vegada al mes -la primera serà dimarts vinent- i s'escolliran diferents espais de la ciutat amb l'objectiu de donar a conèixer el municipi.
La temàtica de les trobades girarà al voltant de la salut a l'empresa, les bones pràctiques de les pimes, les relacions amb les noves tecnologies i la cooperació, entre d'altres.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.