Sant Cugat Comerç renova imatge corporativa amb una aposta pel rosa i una nova web

El gerent de StC presentant la nova imatge / Foto: Premsa Sant Cugat

Economia

Publicat el 26/gen/17 per Alba Triadó

Sant Cugat Comerç (StC) renova aquest gener imatge corporativa i estrena web. L'associació de comerciants canvia el color principal i el logotip amb una aposta pel rosa. Amb el nou portal, es vol agilitzar la interacció amb l'usuari. La nova plataforma permet, entre altres coses, fer una cerca dels comerços associats per categories, donant-li més importància a la restauració, i conèixer quins ofereixen wifi o aparcament.

La pàgina web es pot llegir en català i castellà, té un apartat de notícies i els usuaris de la targeta Sant Cugat a la Butxaca poden consultar els punts i els premis que han aconseguit amb les compres que han efectuat.

El gerent de StC, Jesús Carballo ha explicat a Cugat.cat que la nova imatge i el rosa representen millor el comerç i la ciutat.

Jesús Carballo

Hem canviat a un color rosa que creiem que és més adient per al món del comerç que el que teníem fins ara. I hem actualitzat el nostre logotip, molt conegut a la ciutat i que ens seguirà representant, però ara de color rosa i amb una cara més moderna i desenfadada.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El disseny ha anat a càrrec de la santcugatenca i exalumne de l'Escola d'Art i Disseny de Sant Cugat, Cris Busquets. Sant Cugat Comerç també ha donat a conèixer el nou eslògan 'Fent comerç, fas ciutat'. A l'acte de presentació hi han assistit la regidora de comerç, Mayte Pérez, i la tinenta d'alcalde de promoció de la ciutat, Carmela Fortuny.