La 9a Jornada d'Emprenedoria tractarà el neuromàrqueting i les xarxes socials com a estratègia de venda

Cartell de la iniciativa

Economia

Publicat el 10/oct/17 per Alba Triadó

El neuromàrqueting i les xarxes socials com a estratègia de venda seran el fil conductor de la 9a Jornada d'Emprenedoria que se celebrarà el 26 d'octubre al Teatre-Auditori. La conferència 'Ven a la ment i no a la gent', a càrrec de l'expert en neuromàrqueting i programació neurolingüística Alejandro Hernández, serà l'encarregada de donar el tret de sortida a la iniciativa que començarà a les nou del matí amb els parlaments del president de la Cambra de Terrassa, Marià Galí, i l'alcaldessa, Mercè Conesa, impulsors de l'acte. Les inscripcons es poden fer de forma gratuïta al web de la jornada.

A la jornada també hi haurà ponències especialitzades de perfil empresarial con la del director de marketing i operacions de venda de Ricoh Espanya, Xavier Moreno, o la del director d'empreses tecnològiques i inversors de CaixaBank, Carlos Trenchs, que impartirà una ponència sobre els 'Reptes en el creixement d'empreses tecnològiques i innovadores'.

La tinent d'alcalde de Promoció Econòmica, Joana Barbany, explica que un dels temes tractats en aquesta edició serà la importància dels 'influencers ' i els 'youtubers'.

Joana Barbany

Pretenem crear un lloc on es generin relacions i els empresaris i emprenedors es puguin trobar. A banda del neuromàrqueting hi haurà una part dedicada als 'influencers' i 'youtubers'.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



El centre de fabricació digital FabLabSantCugat i la comunitat de professionals creatius Creator Street protagonitzaran una sessió dedicada a la propera generació d'emprenedors amb la projecció d'un vídeo sobre l'experiència desenvolupada enguany del MakerChallenge Sant Cugat, un concurs innovador dirigit a joves que promou l'emprenedoria i la fabricació digital.

La jornada es tancarà amb un panell empresarial dissenyat per afavorir una reflexió i un debat sobre la importància dels influencers i els youtubers per a les marques.

La Cambra de Terrassa i l'Ajuntament de Sant Cugat impulsen aquesta iniciativa que es desenvoluparà en el marc del BeBusiness, una plataforma amb diferents actors del municipi, per desenvolupar activitats orientades a la promoció i el foment de l'emprenedoria.

Activitats complementàries

En el context del BeBusiness, Sant Cugat Empresarial organitza una nova edició de Converses, la tertúlia col·loqui i Sopar Anual de Sant Cugat Empresarial, el 26 d'octubre a les set del vespre a l'Hotel Sant Cugat. En aquest mateix sentit, el 27 d'octubre al matí, representants de diferents empreses de Barcelona i Sant Cugat obriran les oficines per a una gira exclusiva per compartir la seva visió, coneixement i cultura corporativa amb els participants.