Farmaoffice llança un sistema per millorar la comunicació entre farmàcies i clients


  • Comparteix:

Els fundadors de l'empresa / Foto: Cedida

Els fundadors de l'empresa / Foto: Cedida

L'empresa santcugatenca Farmaoffice han llançat un sistema multicanal per millorar la comunicació amb els clients per part de les farmàcies. Aquest 'software' permet als comerços gestionar en una mateixa plataforma les campanyes a través de xarxes socials i una aplicació específica que els clients poden descarregar-se per rebre les últimes novetats de la farmàcia. Marc Cases i Isaac Fàbrega són els fundadors d'aquesta 'start-up', amb seu al Sant Cugat Business Park.

Més enllà de ser una via per comunicar-se amb els clients, el sistema també permet segmentar-los per grups i ofereix informes de rendibilitat i visites. Això obre la porta a campanyes de comunicació específiques per a productes amb un públic molt concret. Un dels fundadors de l'empresa, Marc Cases, ha explicat a Cugat.cat que la idea de l'empresa va sorgir a partir de la seva pròpia necessitat en una farmàcia.

Marc Cases

El sector farmàcia no havia necessitat sortir fora i ens trobem de fa uns anys una necessitat de relacionar-nos amb el client que necessita d'eines tecnològiques.


Isaac Fàbrega és l'encarregat d'impulsar la vessant tecnològica de la proposta. El programari s'integra dins el de gestió de la mateixa farmàcia, un fet que fa més fàcil la implantació per al comerciant.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.