Ho ha explicat a Cugat.cat una de les tècniques del projecte Vanesa Piñero.
Vanesa Piñero
El consumidor proposa millorar l'atenció al client, també vol més informació sobre l'alimentació, així com fomentar el reciclatge.
D'aquesta manera, l'empresa oferirà aquest divendres la possibilitat als seus clients de valorar les solucions que han fet sobre aquestes peticions que han fet mig miler de persones durant la tercera edició del Focus de Consumidors de 2007.
Ho explica Piñero.
Vanesa Piñero
A l'hipermercat de Sant Cugat informarem durant tot el dia sobre les solucions.
Piñero ha explicat que en l'àrea de salut el grup continuarà amb la prevenció de l'obesitat infantil informant al consumidor sobre l'alimentació saludable. Pel que fa a les peticions de millora dels aspectes mediambientals, Eroski planteja implantar la bossa reutilitzable i desenvolupar campanyes de reciclatge de piles i mòbils.
D'altra banda, l'empresa realitzarà dos edicions del Focus de Consumidors durant el 2008 i continuarà amb el servei i l'atenció personalitzada en els punts de venda, per millora l'atenció al client.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.