Eroski incorpora al client en el procés de millora de l'empresa

Economia

Publicat el 24/gen/08 per Mar Castro

L'hipermercat Eroski de la nostra ciutat instal·la aquest divendres estands informatius per explicar les millores plantejades des del grup a partir de les sol·licituds dels consumidors. Aquestes propostes sorgeixen arran de les peticions rebudes durant la tercera edició dels Focus de Consumidors de 2007 on van participar més de 500 persones d'arreu de l'Estat espanyol.

Eliminar l'ús de les bosses de plàstic, augmentar la informació sobre salut i millorar l'atenció als usuaris són les principals peticions dels clients dels hipermercats Eroski.

Ho ha explicat a Cugat.cat una de les tècniques del projecte Vanesa Piñero.

Vanesa Piñero

El consumidor proposa millorar l'atenció al client, també vol més informació sobre l'alimentació, així com fomentar el reciclatge.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



D'aquesta manera, l'empresa oferirà aquest divendres la possibilitat als seus clients de valorar les solucions que han fet sobre aquestes peticions que han fet mig miler de persones durant la tercera edició del Focus de Consumidors de 2007.

Ho explica Piñero.

Vanesa Piñero

A l'hipermercat de Sant Cugat informarem durant tot el dia sobre les solucions.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Piñero ha explicat que en l'àrea de salut el grup continuarà amb la prevenció de l'obesitat infantil informant al consumidor sobre l'alimentació saludable. Pel que fa a les peticions de millora dels aspectes mediambientals, Eroski planteja implantar la bossa reutilitzable i desenvolupar campanyes de reciclatge de piles i mòbils.

D'altra banda, l'empresa realitzarà dos edicions del Focus de Consumidors durant el 2008 i continuarà amb el servei i l'atenció personalitzada en els punts de venda, per millora l'atenció al client.