Les empreses de Sant Cugat poden resoldre els seus tràmit a la nova oficina de la Cambra de Terrassa


  • Comparteix:

Terrassa compta des d'avui amb una oficina on es poden gestionar tots els tràmits administratius obligatoris relatius a l'obertura d'establiments i instal·lacions especials. L'oficina, amb seu a la Cambra de Comerç i Indústria de Terrassa, pretén facilitar a les empreses de la demarcació, entre les quals hi ha les ubicades a Sant Cugat, totes les gestions administratives sobre aquests temes que fins ara s'havien de realitzar a la Generalitat.

Aquest nou servei de gestió unificada permetrà que des de la Cambra de Terrassa es gestionin uns 2.700 tràmits de la demarcació, com ara el registre d'establiments industrials, el d'instal·lacions elèctriques o l'obtenció de cartes d'activitats professionals d'instal·ladors i mantenidors.
El projecte es va iniciar el setembre passat a partir d'un conveni signat per l'ex-conseller d'Indústria, Comerç i Turisme, Antoni Subirà, i pel president de la Cambra de Comerç de Terrassa, Albert Vilardell. L'oficina s'afegeix a les onze ja existents a totes les demarcacions catalanes. Aquests centres permeten la resolució immediata de la majoria dels tràmits administratius en el mateix moment de la presentació dels documents.



  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.