Banc Sabadell, líder en qualitat de servei segons el Banc d'Espanya

Economia

Publicat el 29/jul/08 per Carla Herrero

Banc Sabadell, amb seu a Sant Cugat, se situa per sisè any consecutiu líder en qualitat de servei segons un estudi del Banc d'Espanya. Els resultats de l'estudi s'han obtingut en base al nombre de reclamacions que els clients de les entitats bancàries han fet al Banc d'Espanya.

Banc Sabadell és l'entitat bancària amb un nombre menor de reclamacions presentades al Banc d'Espanya per volum de negoci. La qualitat de servei amb la qual s'ha valorat aquest banc, analitza les matèries que són objecte de reclamació com són els dipòsits, les inversions creditícies o les targetes de crèdit. Pel que fa als dos primers objectes, Banc Sabadell es troba en primera posició en el rànquing mentre que en targetes es troba en segona posició.

En aquest estudi sobre la qualitat del servei, el Banc d'Espanya situa el BBVA i el Banco Popular Español en segona i tercera posició respectivament.