Banc Sabadell, amb seu central a Sant Cugat, repeteix per sisè any consecutiu com l'entitat bancària de l'Estat espanyol amb el menor nombre de reclamacions presentades. Ho diu el Servei de Reclamacions del Banc d'Espanya, que analitza les matèries d'objecte de reclamació i estableix una ràtio per cada mil milions d'euros de volum de negoci.
En el cas del Sabadell, la ràtio és del 0,20. Durant el quart trimestre de l'any 2008, el Banc d'Espanya va gestionar deu reclamacions de clients del Sabadell, un 58,3% menys que en el trimestre anterior.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.
OPINA
Identifica't per comentar aquesta notícia.
Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.
Avís important
Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims
Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors
No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal
Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.