Laboratori d'Idees (2): Esade aconsella recórrer al màrqueting 2.0 per arribar al públic

Economia

Publicat el 8/mai/09 per Josep Gimeno

Esade-Creapolis recomana apostar per nous canals de comunicació en matèria màrqueting per afrontar la crisi. En una entrevista al Laboratori d'Idees organitzat per Cugat amb motiu del Sant Cugat Actiu, el director de marqueting del centre de negocis, Javier Tenor, remarca que les noves tecnologies permeten a les empreses accedir a sectors de públic concrets.

Segons Tenor, les companyies han de tenir en compte el màrquèting 2.0 per arribar als segments de mercat que poden estar més interessats en els seus productes i serveis. L'especialista en aquesta matèria ha posat diversos exemples durant l'entrevista a Cugat.cat.

Javier Tenor

Les empreses poden aprofitar el màrqueting 2.0 per aconseguir arribar a públics més concrets.

Your browser doesn’t support HTML5 audio



Tenor ha augurat que, superada la crisi, les empreses tindran més en compte els mitjans per aconseguir els seus objectius i, al mateix temps, mantenir un compromís social i mediambiental.