Laboratori d'Idees (14): La promoció, principal aposta de Sarbus per pal·liar els efectes de la crisi


  • Comparteix:

La promoció és la principal iniciativa per fer revifar les empreses de transport. La crisi econòmica també afecta el sector de la venda d'autobusos. El Laboratori d'Idees de Cugat.cat ha recollit les demandes d'aquest sector representat a la mostra Sant Cugat Actiu per l'empresa Sarbus. La seva responsable comercial, Maite Garcia, ha assegurat que si s'aprofiten els moments de dificultats per donar-se a conèixer el sector es recuperarà una vegada superada la crisi.




  • Comparteix:

OPINA

Identifica't per comentar aquesta notícia.

Si encara no ets usuari de Cugat.cat, registra't per opinar.

Avís important

Tots els comentaris es publiquen amb nom i cognoms i no s'accepten ni àlies ni pseudònims

Cugat.cat no es fa responsable de l'opinió expressada pels lectors

No es permet cap comentari insultant, ofensiu o il·legal

Cugat.cat es reserva el dret de suprimir els comentaris que consideri poc apropiats, i cancel·lar el dret de publicació als usuaris que reiteradament violin les normes d'aquest web.