L'Ajuntament centralitza els serveis a empreses i emprenedors amb l'Oficina d'Atenció a l'Empresa

Economia

Publicat el 21/mai/09 per Oriol Sumsi

Sant Cugat ja compta amb una Oficina d'Atenció a l'Empresa, un nou organisme municipal que agilitzarà els tràmits administratius i oferirà més suport a les empreses de la ciutat. Amb seu a l'Ajuntament, l'Oficina es vol convertir en una 'finestreta única' que coordini tots els serveis que el municipi ofereix al teixit empresarial.

Amb la voluntat d'apropar els serveis i convertir l'Ajuntament en una 'administració amiga' de les empreses, la nova Oficina d'Atenció a l'Empresa es proposa simplificar els tràmits i els deures administratius de les empreses unificant l'atenció i agilitzant la tramitació d'expedients.

Durant la inauguració del nou servei aquest dijous, l'alcalde ha explicat que el seu objectiu és eliminar els entrebancs que massa sovint l'administració suposa per a les empreses.

Lluís Recoder

Crear una empresa no és fàcil, i si en el seu esforç l'emprenedor s'ha de barallar amb l'administració, no anem bé.

Your browser doesn’t support HTML5 audio





En el mateix sentit s'ha expressat el tinent d'alcalde d'Economia, Jordi Joly.

Jordi Joly

No podem seguir demanant competitivitat a les empreses des de la relaxació administrativa.

Your browser doesn’t support HTML5 audio









La nova Oficina d'Atenció a l'Empresa ja ha entrat en funcionament des de la seva seu a l'Ajuntament, situada al costat de l'Oficina d'Atenció Ciutadana.