Una conferència mostra a empresaris de la comarca com diferenciar-se de la competència
Logotip de la Cambra de Comerç de Terrassa
EconomiaPublicat el 10/jun/09 per Marc Sala
Més d'una cinquantena de directius han assistit aquest dimecres a la xerrada 'Com diferenciar-se de la competència en temps de crisi?', organitzada per la delegació santcugatenca de la Cambra de Terrassa. L'objectiu és mostrar a les empreses eines per potenciar els seus punts forts per crear valor afegit i obtenir avantatges competitius en temps difícils.
Aquesta és la segona conferència del cicle dedicat a l'optimització de la gestió de l'empresa. En aquesta ocasió, l'accent s'ha posat en la diferenciació de productes davant la competència i el posicionament del negoci dins el mercat, destacant aquells elements que caracteritzen l'empresa.
La directora de la companyia Consultor Concept, Ester Almenar, ponent de la jornada, ha explicat a Cugat.cat que moltes empreses no saben com potenciar els seus punts forts.
Ester Almenar
No som capaços de mostrar en què som diferents i millors. En temps de crisi cal ubicar-te i diferenciar-te respecte la competència.
Your browser doesn’t support HTML5 audio
La setmana vinent una altra xerrada exposarà la filosofia empresarial del Lean Management.