Salvador López: 'L'actitud innovadora de les bandes de rock ha de servir d'exemple a les empreses'

Salvador López és professor del departament de Marketing d'Esade

Economia

Publicat el 18/feb/10 per Marc Texidó

'Les empreses haurien de centrar els seus projectes a l'entorn dels seus admiradors, com fan les bandes de rock'. Ho ha explicat el professor del departament de Marketing d'Esade Salvador López en una conferència aquest dimecres organitzada pel centre de negocis amb seu local. López ha dit que les empreses poden inspirar-se en l'actitud innovadora dels grups musicals de rock-and-roll i els ha recomenat l'ús de les noves tecnologies i les xarxes socials.

Salvador López ha explicat que les empreses han d'aprendre dels grups de rock-and-roll en aspectes com la focalització d'activitats i projectes a l'entorn dels clients. El professor ha posat com a exemple el gegant nord-americà Apple, que no té clients, sinó admiradors.

Una manera d'aconseguir implicar-se en la societat, segons el ponent, són els xarxes socials, com fan els grans grups de música. Salvador López ha dit que s'han de trencar els límits i ho ha il·lustrat amb el cantant Freddie Mercury.

Salvador López

El Freddie Mercury va introduir a mitja cançó un fragment d'òpera. Així va néixer Bohemian Rhapsody.

Your browser doesn’t support HTML5 audio




Salvador López és professor del departament de Marketing d'Esade, però dedica el seu temps lliure a la música amb un grup del qual forma part.