Boehringer Ingelheim impulsa les xarxes socials entre els seus treballadors
Planta de Boehringer Ingelheim a la ciutat
EconomiaPublicat el 30/des/10 per Cristina Solias
Boehringer Ingelheim, amb seu a Sant Cugat, ha fet un curs de xarxes socials als seus treballadors per formar-los en aquesta nova plataforma. Posicionar la companyia a 'l'imaginari real del públic' i rebre el 'feedback' dels consumidors són els principals reptes que la farmacèutica es proposa en aquest nou camp, segons explica la nova directora general de la filial espanyola i portuguesa Buy vip i organitzadora del curs, Koro Castellano.
El taller ha comptat amb un primer curs teòric sobre les xarxes socials i la seva implantació en el sector sanitari. La segona part de la iniciativa s'ha centrat en l'anàlisi de casos pràctics per grups.
Sant Cugat compta amb la seu de l'empresa i amb un dels centres estratègics de producció internacional. En aquesta planta, es fabriquen fàrmacs per a més d'un centenar de països.